iGO R3 HERE [Navteq] 2020.Q2 EUROPE
-
- Mesaje: 198
- Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
- 7
- Has thanked: 351 ori
- Been thanked: 101 ori
Va salut stimatilor colegi
recent am facut o cursa Romania - Franta si mam confruntat cu o problema destul de greu sa o pot intelege, Am scos drumurile cu taxa si vigneta ca si in celelalte curse cand foloseam map Q4 2019 si era ok dar am pus pentru testare Q2 2020 map here acelas igo truck inclusiv license din ce am gasit aici. Problema este ca ma bagat pe drumuri cu taxa si cabina de taxare . Cand am pus din nou map Q4 2019 a mers corect si respecta setarile de rapid ,scurt , economic etc. Are vriun coleg o lumina in aceasta directie ? Se multumeste mult si seara faina.
recent am facut o cursa Romania - Franta si mam confruntat cu o problema destul de greu sa o pot intelege, Am scos drumurile cu taxa si vigneta ca si in celelalte curse cand foloseam map Q4 2019 si era ok dar am pus pentru testare Q2 2020 map here acelas igo truck inclusiv license din ce am gasit aici. Problema este ca ma bagat pe drumuri cu taxa si cabina de taxare . Cand am pus din nou map Q4 2019 a mers corect si respecta setarile de rapid ,scurt , economic etc. Are vriun coleg o lumina in aceasta directie ? Se multumeste mult si seara faina.
Ultima oară modificat Mie Aug 19, 2020 4:17 pm de către Gelu63, modificat de 4 ori în total.
-
- Mesaje: 314
- Membru din: Dum Iul 16, 2017 1:23 pm
- 6
- Has thanked: 173 ori
- Been thanked: 146 ori
Si eu am mentionat aceiasi problema la postul 19, dar deocamdata a ,,fost trecuta cu vederea,,....Gelu63 scrie: ↑Joi Aug 13, 2020 7:05 pmVa salut stimatilor colegi
recent am facut o cursa Romania - Franta si mam confruntat cu o problema destul de greu sa o pot intelege, Am scos drumurile cu taxa si vigneta ca si in celelalte curse cand foloseam map Q4 2019 si era ok dar am pus pentru testare Q2 2020 map here acelas igo truck inclusiv license din ce am gasit aici. Problema este ca ma bagat pe drumuri cu taxa si cabina de taxare . Cand am pus din nou map Q4 2019 a mers corect si respecta setarile de rapid ,scurt , economic etc. Are vriun coleg o lumina in aceasta directie ? Se multumeste mult si seara faina.
E o problema cu aceste harti...
Si eu am revenit la cele din 2019 fiindca ruteaza mai corect...
Oricum daca cineva descopera ,,problema,, ,spuneti-ne si noua...
Multumesc frumos !
-
- Mesaje: 198
- Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
- 7
- Has thanked: 351 ori
- Been thanked: 101 ori
Da stimate domn, dar in Fr sunt autostrazi cu taxa si fara taxa si in functie de timpul care trebue sa ajungem la anumite firme , noi soferii ne alegem traseul cel mai convenabil. Noi nu aruncam vina nimanui doar cerem un ajutor celor care binevoiesc o colaborare ori un ajutor daca este posibil. Apropo cu patronii astia , Eu imi sunt singurul patron si muncitor si incerc din rasputeri sa fac cat mai putini km din f multe motive cum ar fi , uzura masinii , carburanti , oboseala etc. Va doresc multa sanatate tuturor si speram ca cineva va deslusi enigma aceasta si continuam cu sapaturile in domeniul acesta al navigatiilor.
-
- Mesaje: 116
- Membru din: Sâm Ian 27, 2018 6:30 am
- 6
- Has thanked: 39 ori
- Been thanked: 37 ori
@Gelu63 unde ai autostrazi fara taxa in Franta in afara de cativa km care sunt inclusi in centura de ocolire a marilor orase?nationale cu 2 benzi pe sens da,dar nu autostrazi.
Simulare de pe 5 Germania aproape de Mulhouse pana la Lyon Ikea.
Acu deviez de la subiect,daca tu imi spui ca ai uzura mai mica,oboseala mai putina,consum de carburant mai mic umbland pe nationale apoi nu o sa avansezi ca si patron,muncitor.
Simulare de pe 5 Germania aproape de Mulhouse pana la Lyon Ikea.
Acu deviez de la subiect,daca tu imi spui ca ai uzura mai mica,oboseala mai putina,consum de carburant mai mic umbland pe nationale apoi nu o sa avansezi ca si patron,muncitor.
-
- Mesaje: 198
- Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
- 7
- Has thanked: 351 ori
- Been thanked: 101 ori
Te rog sa faci o simulare de traseu Skt Ingbert D - Paris si o sa te convingi singur . Doar nu ne aflam degeaba chiar pe toate coclaurile Eu.
dar nu contrazic pe nimeni cu nimic . Asta avem cu asta lucram . Cand mergeam cu harta in brate era cu mult mai greu. vom face traseele cu puncte intermediare si va fi ok.
dar nu contrazic pe nimeni cu nimic . Asta avem cu asta lucram . Cand mergeam cu harta in brate era cu mult mai greu. vom face traseele cu puncte intermediare si va fi ok.
-
- Mesaje: 170
- Membru din: Joi Mar 30, 2017 3:45 pm
- 7
- Has thanked: 27 ori
- Been thanked: 16 ori
Din cauza la astia ce fac nationale dar nusi permis sa trimita soferu la hotel sau dat noile legi. Acuma chiar o sa trimiteti soferi numa pe nationale. Plangetiva ca nu va baga noile harti pe nationale
-
- Mesaje: 154
- Membru din: Mie Dec 28, 2016 11:19 pm
- 7
- Has thanked: 85 ori
- Been thanked: 105 ori
Din comentariul tău imi dau seama că nu ai nicio legătură cu transportul de marfă. A fi șofer pe camion nu înseamnă numai trasee de mai multe zile care să justifice statul la hotel. Eu fac livrări pentru Carrefour în Franța iar turneul începe noaptea si se termină spre prânz. Și de multe ori alegem trasee pe drumurile naționale atunci când traseele sunt scurte și firma ta de transport nu încasează prea mult pe acea zi. Ținând cont că marile depozite forțează transportatorii să fixeze un preț cât mai mic pe km , se ajunge si la varianta cu drumurile naționale pentru a mai scădea din costul total al cursei. Fă un mic exercițiu mental: gândește-te că un patron își trimite de exemplu un camion într-un turneu de 200 de km fiind plătit cu 1 euro/ km . Din banii încasați trebuie să scadă motorina, salariul pe ziua respectivă a șoferului plus taxele către stat etc. Dacă ar mai scădea și taxa de autostradă nu prea ar mai rămâne cu mare lucru. Azi , mâine așa și se poate ajunge ori la renunțarea la câțiva șoferi ori salariile acestora nu ar mai vedea o majorare decat la paștele cailor. Sunt mai multe aspecte care trebuie luate in calcul înainte să iei la mișto pe cei care aleg drumurile naționale. Și ca să raspund si la o altă întrebare de mai sus.... Da, sunt multe autostrăzi fără taxă în Franțarazvanhostiuc1993 scrie: ↑Sâm Aug 15, 2020 12:16 pmDin cauza la astia ce fac nationale dar nusi permis sa trimita soferu la hotel sau dat noile legi. Acuma chiar o sa trimiteti soferi numa pe nationale. Plangetiva ca nu va baga noile harti pe nationale
-
- Mesaje: 170
- Membru din: Joi Mar 30, 2017 3:45 pm
- 7
- Has thanked: 27 ori
- Been thanked: 16 ori
marianbv79 scrie: ↑Sâm Aug 15, 2020 6:16 pmDin comentariul tău imi dau seama că nu ai nicio legătură cu transportul de marfă. A fi șofer pe camion nu înseamnă numai trasee de mai multe zile care să justifice statul la hotel. Eu fac livrări pentru Carrefour în Franța iar turneul începe noaptea si se termină spre prânz. Și de multe ori alegem trasee pe drumurile naționale atunci când traseele sunt scurte și firma ta de transport nu încasează prea mult pe acea zi. Ținând cont că marile depozite forțează transportatorii să fixeze un preț cât mai mic pe km , se ajunge si la varianta cu drumurile naționale pentru a mai scădea din costul total al cursei. Fă un mic exercițiu mental: gândește-te că un patron își trimite de exemplu un camion într-un turneu de 200 de km fiind plătit cu 1 euro/ km . Din banii încasați trebuie să scadă motorina, salariul pe ziua respectivă a șoferului plus taxele către stat etc. Dacă ar mai scădea și taxa de autostradă nu prea ar mai rămâne cu mare lucru. Azi , mâine așa și se poate ajunge ori la renunțarea la câțiva șoferi ori salariile acestora nu ar mai vedea o majorare decat la paștele cailor. Sunt mai multe aspecte care trebuie luate in calcul înainte să iei la mișto pe cei care aleg drumurile naționale. Și ca să raspund si la o altă întrebare de mai sus.... Da, sunt multe autostrăzi fără taxă în Franțarazvanhostiuc1993 scrie: ↑Sâm Aug 15, 2020 12:16 pmDin cauza la astia ce fac nationale dar nusi permis sa trimita soferu la hotel sau dat noile legi. Acuma chiar o sa trimiteti soferi numa pe nationale. Plangetiva ca nu va baga noile harti pe nationale
Faceam referire la faptul ca se plang alti cai baga harţile astea doar pe autobanda. Sunt sofer de 8 ani si patron. Dar nu ma plang de harţi. Traseul mil fac eu nu gpsu