Totul despre iGO Primo Truck (Camion)
- rcv64
- Moderator
- Mesaje: 4637
- Membru din: Mie Dec 14, 2016 9:24 am
- 7
- Localitate: La mare
- Has thanked: 928 ori
- Been thanked: 4037 ori
Alta idee este urmatoarea:
-pornesti gps-ul intri in meniul SETARI si in submeniul luminozitate verifici dac nu cumva ai setata optiunea ca ecranul sa se inchida dupa un anumit timp....
-pornesti gps-ul intri in meniul SETARI si in submeniul luminozitate verifici dac nu cumva ai setata optiunea ca ecranul sa se inchida dupa un anumit timp....
Nu-mi mai trimite-ti mesaje pe email, raspund rar la ele, rezolvam toate problemele aici pe forum.
lamuriti-ma si pe mine cu licentele astea...
nu am pus niciodata licente pe cele cateva gps-uri unde am pus IGO Primo... mereu am pus toate fisierele fbl, ftr.. fda etc...
trebuie puse neaparat si aceste licente in cazul iGO Primo ultima versiune ? de exemplu pt Q1.2018
nu am pus niciodata licente pe cele cateva gps-uri unde am pus IGO Primo... mereu am pus toate fisierele fbl, ftr.. fda etc...
trebuie puse neaparat si aceste licente in cazul iGO Primo ultima versiune ? de exemplu pt Q1.2018
pt camione e mai bine sa lasi fda (driver assist) , fsp (speed for smart routing dar nu e TMC),
fpa (pointing address - sunt indicatoarele de pe strada practic), hnr (tine cont de cat sunt de rapide anumite drumuri)
solutia la problema ta e sa faci in felul urmator:manole76 scrie: ↑Mar Feb 13, 2018 1:36 pmSalut, sa nu mai deschid alt subiect postez aici, exista o setare sau altceva in Primo ca dupa ce fac un traseu si merg pe acel traseu sa vad in urma traseul pe unde am mers? Nu stiu daca ma exprim bine, practic daca ma duc printr-un oras sa vad exact pe unde am venit? Am inteles de la cineva ca a avut un asemenea gps, nu mai stie ce gps si ce soft era pe el dar spunea ca pe harta vedea printr-o linie punctata traseul pe care a venit, practic lasa un fel de urma! Multumesc si astept parerei!
- un dispozitiv tip wince / winmobile cu igo 8 instalat. Pe masura ce treci in oras sau alte zone care te intereseaza ai un buton pe display cu care poti sa lasi puncte colorate pe harta vizibile de la orice distanta, aceste puncte Igo8 le salveaza intru-un fisier numit PIN_V4.SAV in folderul backup, evident inainte sa iesi di igo8 ii dai backup dati .Conectezi dispozitivul la pc si copiezi fisierul pin_v4.sav din folderul backup in pc dupa care il copiezi in Igo Primo / folderul save\profiles\01 . Cand vei porni Primo toate punctele intermediare salvate in IGo8 le vei vedea in Primo si chiar in NextGen insa aici trebuie sa il copiezi in data.zip, e un pic mai complicat insa eu le vad si in NextGen
Sunt sofer de camion si ca sa nu imi stresez creierul prea mult, mai ales cand am clienti dificili las punctele in iGO8 si le copiez dupa aia in Primo, daca trebuie sa ma intorc la acelasi client dupa ani de zile ma uit pe harta si punctele imi arata exact pe unde am trecut.Acelasi lucru cu DN sau alte drumuri putin importante, vad tot pe harta si stiu ca pe zona respectiva am trecut mai demult cu camionul
buna ,imi puteti spune ce ar trebui sa fac ca sa imi apara la igo semnele de inaltime sau de 3,5 tone sa imi arate cand ma uit pa harta pod 7 tone 10 tone ,multumesc ,am vazut la un coleg care avea igo primo si lui ii arata daca te uitai pe harta vedeai unde ii interzisu in oras,sper ca ma intelegeti multumesc din nou.
sunt fisiere extra tip speedcams.txt insa nu sunt atat de precise pe cat crezi, eu le-am sters pt ca daca treci pe un DN si sa zicem drumul din dreapta are interzis camione ma avertizeaza ca ma apropiu de un drum cu interzis camione care de fapt nu are nici o legatura cu mine.Personal le retin enervante . Aici ai un link unde poti sa descarci astfel de fisiere, in acest caz divieto transito mezzi pesanti inseamna accesul interzis camioane, poti sa incarci fisierul si sa faci o probabatogu scrie: ↑Sâm Iun 09, 2018 1:18 pmbuna ,imi puteti spune ce ar trebui sa fac ca sa imi apara la igo semnele de inaltime sau de 3,5 tone sa imi arate cand ma uit pa harta pod 7 tone 10 tone ,multumesc ,am vazut la un coleg care avea igo primo si lui ii arata daca te uitai pe harta vedeai unde ii interzisu in oras,sper ca ma intelegeti multumesc din nou.
https://www.mobimart.it/showthread.php? ... ost3654827
Trebuie sa descarci speedcam-divise 05.2018.rar si sa extragi fisierul Divieti_Transito_Camion.txt , il copiezi in iGO/content/speedcam , stergi speedcam.spdb si SpeedcamUpdates.spud , pornesti Primo si pe harta, in Italia in acest caz, vei vedea accesul interzis camione. Daca vrei pt Europa va trebui evident sa cauti acest tip de fisier in PoiPlaza etc
Salutare,
ma poate ajuta cineva cu un link pentru igo truck testat in Europa care sa stie restrictiile de tonaj, Adr si poduri?
( pentru un gps Blaupunkt travel Pilot cu windows CE..luat de la emag si care ar fi trebuit sa aiba harti actualizate pe viata si nici macar nu se deschidea...)
Multumesc anticipat
ma poate ajuta cineva cu un link pentru igo truck testat in Europa care sa stie restrictiile de tonaj, Adr si poduri?
( pentru un gps Blaupunkt travel Pilot cu windows CE..luat de la emag si care ar fi trebuit sa aiba harti actualizate pe viata si nici macar nu se deschidea...)
Multumesc anticipat
In ce priveste tonajul si podurile informatiile se gasesc in fisierele ftr , precizia acestora depinde de provider, iti fac un exemplu : Mont Blanc cu Here treci din Italia in Franta fara probleme insa TomTom Q1 2018 vede pe partea italiana tranzitul interzis chiar inainte de casa de plata si trece doar daca ii dai un punct intermediar in tunel. In general lucreaza bine dar nici una dintre harti nu e perfecta, eu cu Map Changer rezolv problema schimband harta.catalinrt scrie: ↑Sâm Iun 16, 2018 6:54 pmSalutare,
ma poate ajuta cineva cu un link pentru igo truck testat in Europa care sa stie restrictiile de tonaj, Adr si poduri?
( pentru un gps Blaupunkt travel Pilot cu windows CE..luat de la emag si care ar fi trebuit sa aiba harti actualizate pe viata si nici macar nu se deschidea...)
Multumesc anticipat
In ce priveste ADR problema se complica mult: Igo Primo iti permite sa selectionezi clasa ADR, de exemplu ai o cisterna cu benzina clasa 3, insa interzis ADR pe drum poate fi interzis total / interzis in tunel cu cod tunel (mai ales in Olanda vei gasi cod tunel C / D / E) si in functie de ce cod tunel ai in CMR stii daca poti sa treci sau nu in acel tunel. Primo nu face distinctie si daca de exemplu pleci din Antwerpen inspre portul din Rotterdam impostand camion ADR nu te va lasa sa treci in ADR in autostrada obligandu-te sa treci pe DN inainte de Rotterdam ceea ce e gresit pt ca de exemplu daca inaintea ta ai un tunel cu cod C si transporti benzina in cisterna iar in CMR ai cod D/E tu poti trece in tunel C dar nu in tunel D si tunel E (partea cu codul in CMR si codul tunel e mai bine sa o studiezi direct din ADR pt ca e destul de complicata)
-
- Mesaje: 13
- Membru din: Lun Apr 09, 2018 5:19 pm
- 6
- Has thanked: 1 data
- Been thanked: 1 data
Se poate reface linkul pentru igo truck win ce ? va rog!
ibo3x...felicitări pt kitt...ibo3x scrie: ↑Mie Dec 14, 2016 4:46 pmSalutare!
Dupa cum stiti, ma ocup de partea de softuri gps pentru camion si TIR!
Cerinte necesare ca un soft de iGo sa poata tine cont de restrictiile de camion.
1. Trebuie sa fie iGo Primo ( iGo 8.5.xxx, 9.6.5.xxx, 9.6.13.xxx)
2. Fisierele de tip .FTR sa fie prezente in folderul "map" Ex: Romania.ftr
3. Sa existe fisiere de licenta, sa citeasca si sa aplice acele fisiere de tip .ftr asupra fisierelor de tip .fbl (adica harta propriu zisa)
Daca sunt si alte intrebari, adresati-le cu placere. Suntem aici sa va ajutam.
Last UPDATE @ iGO Primo Truck
Click aici:
Update Q4.2016 Here ( 16.02.2017)
Pe când o versiune 2018??