Totul despre iGO Primo Truck (Camion)

Scrie răspuns
Gelu63
Mesaje: 198
Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
7
Has thanked: 356 ori
Been thanked: 101 ori

#46

Mie Mar 01, 2017 5:37 pm

Salutare oameni buni .
Eu nu mai reusesc sa mai dau de capat la acest soft igo primo truck sa mearga corect si as dori un mic ajutor de la cineva care ma poate lumina . Am pus acest soft primo truck pe card mmc si rulez pe un gps evolio . si acum trec la problema care ma nedumereste : pentru rulare camion , nu vrea sa tina cont de dimensiuni si in special de greutate masinii masinii referitor la tonaj si inaltime am pus map 2016 q3 inclusiv licensele adecvate . Eu locuesc in suceava si dupa ce dau sa ruteze un traseu la Oradea ex . ma baga pe laTargu Neamt apoi Tg Mures si apoi Cluj si la urma Oradea la destinatie . dau simulare traseu si nu tine cont de traseu pe rapid ori scurt ori usor si totul iese amestecat ori ma duce de la Suceava --Satu Mare --baia mare apoi la Zalau si la urma Oradea. pe acelas soft am map q3 2015 care ruteaza perfect adica SV -Bistrita N. --Dej --Cluj apoi ajung pe la Garbau daca scriu corect apoi la Gilau ---Oradea deci e normal perfect . ce trebue facut ??? nu mai dau de capat desi am schimbat si license si mai de toate ce am stiut . se multumeste tuturor prietenilor si mai ales celor ce muncesc ff mult pentru ajutorul nostru !!!
misuC
Mesaje: 235
Membru din: Joi Ian 05, 2017 7:44 am
7
Has thanked: 4 ori
Been thanked: 19 ori

#47

Joi Mar 02, 2017 9:21 am

Q3 de la cine si acum cele noi de unde ?
Gelu63
Mesaje: 198
Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
7
Has thanked: 356 ori
Been thanked: 101 ori

#48

Joi Mar 02, 2017 5:21 pm

Sal misuC si multumesc f mult pentru ca ai avut rabdare sa citesti ce am scris eu mai sus, Am pus map q3 2016 here in acest soft primo truck ,dar am pus si de la tomtom si tot asa imi da la simulare.
daca dau simulare raseu sv oradea ma duce pe la piatra n eamt , poiana teiului pe la barajul bicaz apoi o ia pe reghin la oradea, Dar cu map 2015 q3 here merge perfect , adica sv -bn -dej - cluj -huedin -oradea , traseul perfect. eu am mare nevoie de acest soft pentru ca cursez f mult RO--FR la paris unde traficul chiar este ff greu si aglomerat, multa multumire si o seara faina.
misuC
Mesaje: 235
Membru din: Joi Ian 05, 2017 7:44 am
7
Has thanked: 4 ori
Been thanked: 19 ori

#49

Joi Mar 02, 2017 6:53 pm

Ai sarit mult de la q3 2015 la q3 2016 HERE, de TomTom mai bine uiti pe RO
Cu q3 2016 HERE si cu puncte intermediare va face ce vrei in RO..
Gelu63
Mesaje: 198
Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
7
Has thanked: 356 ori
Been thanked: 101 ori

#50

Joi Mar 02, 2017 8:27 pm

Da e adevarat ca merge bine daca pun puncte intermediare recunosc acest lucru , doar ca tot timpul aveam aceasta impresia ca nu am bagat totul ce trebuia ex. license ori ceva prin sys txt. Oricum tin sa ati multumesc f mult pentru sprijinul acordat, multa sanatate iti doresc si spor la tot ce muncesti n buna
Avatar utilizator
sanchez20
Mesaje: 201
Membru din: Mie Ian 18, 2017 6:58 am
7
Has thanked: 69 ori
Been thanked: 18 ori

#51

Dum Mar 12, 2017 8:37 am

Salutare! Am instalat ultimele harti 16q4 pe mai multe kit uri de iGO inclusiv versiunea clean, dar am aceiasi problema, pe modul camion (17m lungime. 40tone, pe rapid sau usor) imi ia mereu numai variante ocolitoare cu diferente de 400-500km.. am sters fisierele tip .ftr si am lasat doar fbl si imi da varianta normala scurta.. nu stiu ce sa-i mai fac..
Gelu63
Mesaje: 198
Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
7
Has thanked: 356 ori
Been thanked: 101 ori

#52

Dum Mar 12, 2017 10:47 am

da e adevarat ca atunci cand rulezi pe obtiunea autoturism te dirijeaza traseul normal , doar ca te baga prin centrul oraselor si atunci e necaz mare pentru ca tu trebue sa cauti varianta ptr camion altfel te arde politia locala . Eu prefer sa mai rulez inca cu map 2015 Q 3 si e mult mai bine decat la map 2016 Q1,2 ,3, si 4 desi si aici sunt ceva probleme dar daca dai camion 7,5 t te duce binisor pe majoritatea drumurilor chiar de e camion mai mare. Dar mai muncim la aceasta , desi topografii nostrii isi face treaba doar ca si simpli functionari nu ca sofer profesionisti ca sa intre in situatii cand nu stii pe unde sa o mai scoti la capat dita mai TIR ul mai ales cind te baga prin paduri pe drumuri forestiere. pana una alta ne orientam dupa harta si indicatoare rutiere.
Avatar utilizator
sanchez20
Mesaje: 201
Membru din: Mie Ian 18, 2017 6:58 am
7
Has thanked: 69 ori
Been thanked: 18 ori

#53

Dum Mar 12, 2017 11:06 am

Dacă scot fișierele ftr mai tine cont de ceva restricții specifice modului camion ?
MarianP
Mesaje: 2
Membru din: Vin Mar 10, 2017 2:17 pm
7

#54

Dum Mar 12, 2017 12:03 pm

ibo3x scrie:Am re-corectat greselile din iGo Primo Truck
@ Torrent Test: http://mgnet.me/cptm0HA



am copiat acest GPS si am reusit sa il pornesc pe aparat dar intrebarea e, ce ai tu aici hartile si poi din ce an sunt? Multumesc.
Gelu63
Mesaje: 198
Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
7
Has thanked: 356 ori
Been thanked: 101 ori

#55

Dum Mar 12, 2017 2:31 pm

Tocmai aceste fsiere ,, Ftr ,, sunt ptr camion si trebue sa le ai in map obligatoriu la mod camion . Eu le folosesc pe astea here 2015 Q3 iar license trebue sa ai specific cu map acelas an . Eu cursez f mult Ro -Fr la Paris si pot zice ca sunt satisfacut cam 90 % dar pe Ro cam toate map sunt varza indiferent de producator. Daca doresti poti incerca
la urma dai o simulare la mod truck si urmaresti traseul daca te duce bine pe anumite zone de centura orase, oricum eu cred ca licensele sunt un punct cheie pentru o functionare cat mai buna.
dmx78
Mesaje: 74
Membru din: Joi Ian 05, 2017 12:10 pm
7
Has thanked: 9 ori
Been thanked: 4 ori

#56

Dum Mar 12, 2017 5:01 pm

Salut colegilor. referitor la rutarea pe profil camion in romania ne batem capul degeaba. sunt sofer de camion si pot spune ca nu exista momentam soft igo care pe tara sa ruteze corect si asta datorita restrictiilor de tonaj pe sectoare de drum intre anumite ore, sarbatori legale etc. cel mai ok e sa setati parametri camion adica inaltime, lungime...... si sa puneti 7,5 tone sau chiar 3,5. asta doar pe romania.
Avatar utilizator
sanchez20
Mesaje: 201
Membru din: Mie Ian 18, 2017 6:58 am
7
Has thanked: 69 ori
Been thanked: 18 ori

#57

Lun Mar 13, 2017 7:31 am

Gelu63 scrie:Tocmai aceste fsiere ,, Ftr ,, sunt ptr camion si trebue sa le ai in map obligatoriu la mod camion . Eu le folosesc pe astea here 2015 Q3 iar license trebue sa ai specific cu map acelas an . Eu cursez f mult Ro -Fr la Paris si pot zice ca sunt satisfacut cam 90 % dar pe Ro cam toate map sunt varza indiferent de producator. Daca doresti poti incerca
la urma dai o simulare la mod truck si urmaresti traseul daca te duce bine pe anumite zone de centura orase, oricum eu cred ca licensele sunt un punct cheie pentru o functionare cat mai buna.


As putea folosi de ex fisiere .ftr 2015Q3 cu harti 2016Q4? fara aceste fisiere .ftr nu-mi mai da deloc restrictiile speicifice modului camion? sau nu la fel de amplu?
Multumesc de raspuns!
misuC
Mesaje: 235
Membru din: Joi Ian 05, 2017 7:44 am
7
Has thanked: 4 ori
Been thanked: 19 ori

#58

Mar Mar 14, 2017 7:08 am

Nu ! Foloseste Here Q3 2016 se pare ca da mai putine erori dar sunt obligatorii fisierele .ftr din acelasi pachet pt. rutare camion.
Avatar utilizator
sanchez20
Mesaje: 201
Membru din: Mie Ian 18, 2017 6:58 am
7
Has thanked: 69 ori
Been thanked: 18 ori

#59

Mar Mar 14, 2017 5:58 pm

aceleasi erori si pe q3..
Gelu63
Mesaje: 198
Membru din: Dum Dec 18, 2016 7:54 pm
7
Has thanked: 356 ori
Been thanked: 101 ori

#60

Mie Mar 15, 2017 6:48 pm

Buna coleglor cu necazurile nerezolvate inca in ce priveste primo truck si map aferente.
Recent am mai facut inca o cursa pe Ro- Franta si am folosit map here Q4 2016 si pot sa va zic ca se simte ceva imbunatatiri fata de here Q3 2016 mai ales pe Germania si Franta chiar satisfacator pe mod camion dar pe Ro sunt tot varza , cam toate doar ca trebue sa zic si eu ce a zis misu C . Pe ro trebue mers cu puncte intermediare si ajungi cu bine la destinatie si repet ce am mai spus ceva mai sus undeva , ca cei ce fac masuratorile topografice ar trebui sa colaboreze tot mai mult si cu soferii profesionist si in special cu cei cu camioane de tonaj mare si agabaritice si colaborari cu toti factorii din lantul intreg adica directia nationala de drumuri , cu cei de la directiile de cadastru din primarii care posed diferite desene tehnice cu strazile din orase si drumuri de centura la fiecare oras . Dar asta e cel mai greu lucru in tara noastra . Cer scuze ptr romanul lung scris de mine doar ptr ca nu e rubrica potrivita aici despre acest subiect.
Scrie răspuns

Înapoi la “iGO Truck ( Camion)”