Navigare
Reclame
Parteneri
Forum Mobile ON

Ads
Feed RSS
Ads
CE CAUTI ? (Inainte de a intreba in forum foloseste bara de cautare !)
Autor discutie: Gps_Admin
ID discutie: 663
Aceasta discutie este fixata
Aceasta discutie este fixata deoarece contine informatii foarte importante. Exista fisiere atasate.
Vezi discuţia
Cine este aici? 1 vizitatori
 Printează discuţia
Harti 2013 si 2014 TeleAtlas(TomTom) pt Igo Primo,8.3
Gps_Admin
Verificati intotdeauna ultimul post din acest topic pentru ultimile noutati !
Editat de Gps_Admin la 01-01-2014, 13:41
FOLOSITI bara de Cautare inainte de a posta !! Cititi regulamentul inainte de a posta !!

Deblocare si update navigatoare >><<

Review-uri si stiri din lumea gadgeturilor >><<
  x 10  x 1  x 1

emre
Buna .
Sunt incepator si rog sprijinul vostru ptr actualizarea hartilor din GPS-ul meu - Wayteq N770BT care in setari/despre apare cu
Nav N Go IGO8 8.3.2.80621 Mar 10 2009. Am cautat pe site si pe forum dar nu sunt sigur cum potrivesc hartile ptr ca apar acolo
IGO 8 3.2 cu TA sau ptr amigo sau... si nu vreau sa fac experiente.
Deci rog ajutati-ma cu ultimele harti mai bune care se potrivesc GPS-ului, cu POI - uri sau tot ce mai trebuie, indicandu-mi pasii ptr instalare inclusiv unde si cum sa salvez versiunea actuala in cazul unei ratari(salvez pe calculator, salvez in GPS la adm date util , facind restaurare date utilizator daca nu reusesc), deci rog mura-n gura, ptr ca sunt incepator. Dupa ce invat odata nu va mai deranjez ci poate invat si eu pe altii care au nevoie de ajutor. Multumesc anticipat.

Truck_iGO
da mers astea pe Wayteq tau Wink doar daca este iGO ala mar 2009 Wink
Sisteme de Navigatie GPS TIR Camion 5 inch si 7 inch

Gps_Admin
Pai fa un backup al aparatului in PC(doar al folderului Igo) pe care il gasesti conectand aparatul la PC.
Apoi pune noile harti,dar trebuie sa inlocuiesti si licentele ca sa le recunoasca.Deci in kitul lui,in folderul LICENSE adaugi astea :